Bruikleenovereenkomst

Beste keeper / aanvoerder / manager,

Deze bruikleenovereenkomst (PDF) wordt afgesloten tussen de verantwoordelijke voor de keepersmaterialen van ieder team en de materiaalcommissie.
Met het tekenen voor ontvangst van de keepermaterialen aan het begin van het seizoen wordt akkoord gegaan met de bepalingen in deze overeekomst. De teamverantwoordelijke verklaart hiermee op de hoogte te zijn van de gebruiksregels en zich hieraan te zullen houden.

Keeperspullen zijn duur, dat is de reden dat de club deze materialen voor haar rekening neemt en ter bruikleen aanbiedt. Er wordt uiteraard wel verwacht dat er zorgvuldig met de spullen wordt omgegaan! Helaas moeten wij nog te vaak dingen weggooien omdat ze niet goed zijn behandeld of raken er spullen kwijt. Daarom:

De kosten voor de vervanging/reparatie van materialen als gevolg van slecht onderhoud, verkeerd gebruik of het kwijtraken van spullen zullen wij, tegen huidige nieuwprijs, verhalen op de gebruiker!

Alle informatie om op een juiste manier met de keeperspullen om te gaan is te vinden op de website van de Hudito materiaalcommissie via www.hudito.nl/matco. De belangrijkste punten om zuinig met de spullen om te gaan staan hieronder genoemd.

  • Controleer na ieder gebruik je spullen. Als er iets mis is heb je nog tijd om contact met de materiaalcommissie op te nemen voor reparatie/vervanging
  • Bewaar de klompen in gesloten toestand
  • Trek je keepersbroek aan zonder schoenen
  • Haal bij alle elastieken na gebruik de spanning er af.
  • Wissel de klompen regelmatig van voet
  • Doe de tong van de klomp nooit voor je legguard
  • Als iets kapot begint te gaan wacht dan niet totdat het echt kapot is, maar neem direct contact op met de materiaalcommissie

Aan het einde van het seizoen moeten de keeperspullen weer ingeleverd worden. De datum hiervoor wordt ruim van tevoren bekend gemaakt en zal worden gecommuniceerd via het opgegeven e-mailadres en de Hudito website.

De materialen moeten persoonlijk worden ingeleverd zodat samen met de materiaalcommissie bekeken kan worden of alles nog in orde is en er achteraf geen discussie is. Als de spullen niet worden ingeleverd gaan wij er vanuit dat ze kwijt zijn en zullen wij de kosten voor vervanging in rekening brengen.

Alleen na overleg kunnen de keeperspullen na deze datum nog gebruikt worden (bijvoorbeeld voor een toernooi) maar die dag moeten in ieder geval de spullen langs gebracht worden ter controle en om een andere inleverdag af te spreken.

Wij hebben geprobeerd om iedereen van deugdelijk materiaal te voorzien, mochten er desondanks dingen niet in orde zijn kun je uiteraard contact met ons opnemen. Alleen voor echt dringend zaken kunnen onderstaande nummers worden gebruikt.

Rest ons jullie een plezierig en succesvol seizoen toe te wensen.

De materiaalcommissie
Elsbeth Wijburg 06-12783430
Anoushka van Oosten 06-57318286